FAQ & Klantenservice

Heeft u vragen? Neem dan gerust contact op. Hieronder een overzicht van FAQ & klantenservice.

 

Algemene voorwaarden

Als Algemene Voorwaarden zijn de Algemene Voorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk van toepassing. Deze zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 1 juni 2014.

Voor downloaden van de algemene voorwaarden, klik hier.

 

Verzenden & verzendkosten

Artikelen kunnen worden verzonden binnen Nederland en België of gratis worden afgehaald. Op verzoek zijn andere landen mogelijk.

Wielsets worden gratis verzonden. Voor overige zaken worden de volgende kosten in rekening gebracht voor verzenden:

verzenden Nederland

bestellen tot €100 -> €4,95 verzendkosten

bestellen meer dan €100 -> gratis verzenden

verzenden België

bestellen tot €100 -> € 4,95 verzendkosten

bestellen meer dan €100 -> gratis verzenden

 

Retourneren

U heeft een bedenktijd van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

Let op: op specificatie geleverde producten zoals custom producten (bv voorzien van eigen labels etc) vallen buiten het herroepingsrecht. Zie artikel 10, paragraaf 6 van de algemene voorwaarden.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier uit de algemene voorwaarden.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

 

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. In dat geval vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Ook kunt u gebruik maken van het contact formulier. We zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

CARBONRACING

Schietglas 25

2614 SP Delft

tel: +31 (0) 6 134 78 333

info@carbonracing.nl

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

Privacy Policy

Uiteraard zullen we zorgvuldig omgaan met uw gegevens; uw persoonsgegevens zullen niet worden verstrekt aan derden of gebruikt voor reclame doeleinden. De benodigde persoonsgegevens bij bestellen zullen alleen voor onderlinge communicatie worden gebruikt.